Bag et godt webdesign ligger der et stærkt koncept, som giver mening og udstikker en klar retning. Dette er afgørende for at skabe sammenhæng mellem de forskellige indsatser på jeres website, jeres brand og jeres møde med kunderne i den virkelige verden.
Jeg lytter til jeres idéer og ønsker, og sammen udvikler vi et koncept for jeres tilstedeværelse online.
Solidt webdesign handler ikke om farver eller flashy funktioner. Det handler om markedsføring baseret på grundigt forarbejde og viden om jeres kunder.
Jeg sælger ikke standardløsninger, men bygger hver del af jeres website op fra bunden. Det gør det lettere for jer at videreudvikle sitet, efterhånden som jeres forretning vokser.
Det hele handler om, hvad I gerne vil opnå – flere nye kunder, mersalg til de eksisterende eller at etablere jer i nye markeder?
Løsningerne kan være mange: markedsundersøgelser, surveys, bannere, SEO, usability, webshops, retargeting og mere til. Jeg har (alle) løsningerne i min værktøjskasse – sammen finder vi ud af, hvad der er det rigtige til jer.
Husk at få de besøgende på websiden til at tilmelde sig jeres nyhedsbrev. Incitamentet for at tilmelde sig kunne f.eks. være en e-bog, guide, lydfil, eksklusivitet eller rabat.
Jeg er ekspert i MailChimp og ved hvordan det bruges til at fastholde jeres kunder, skabe dialog og få flere salg.
Når først jeres nye website er i luften, kræver det løbende opdatering, men der er sjældent hverken tid eller de rette kompetencer til rådighed i den daglige drift.
Vi er i løbende dialog om justering af jeres indhold og indsatser – og om nye initiativer, når I gerne vil bevæge jer i nye retninger.
Et website uden de seneste nye software kan for eksempel være sårbart over for forsøg på hacking. Jeg sørger for løbende opdateringer af systemer, plug-ins osv., så jeres side altid kører som den skal.
I tegner et abonnement på vedligehold, så der ikke kommer nogen overraskelser i budgettet.